zaterdag 31 mei 2008

UW Spider Cappen

Deze schimmige schaduwfiguur is mister Grenth, alweer.

Vandaag geen verslag over wilde excursies; nee, we gingen spinnen vangen. Je weet wel van die eight legged freaks, en het bijzondere is - zelfs ik ging mee. Soms denk je over je angst heen te kunnen stappen (of dichtbij titel 10 met nog 20 skills te cappen en 2 HM Elona missies); dat je daarna een rainbow phoenix mag ontvangen.

Maar goed, we zijn totaal op zo een 6 runs geweest. De spelers waren
; Carl, Martin, Niels, Thomas, Slip, Miss Feline, Sabine en ik. En een paar runs later verliet Slip ons en kwam Dragon daarvoor terug.

We begonnen aan dit avontuur met veel spanning (en angst) in mijn geval. Het eerste wat ons opviel waren vreemde tekens die de Underworld laat zien. Wat zou dit zijn?

Gelukkig wist Niels, onze gids, de weg in deze schimmige en schaduwwereld dat al snel de eerste spinnen werden gevangen, we deden er ongeveer 10 tot 15 minuten over per keer.

En toen moest zelf ik eraan geloven. Terwijl iedereen eindigde met een dire spinnetje, kreeg ik zelf een 'hearty' voor mijn kiezen. Zou dit dan een hint zijn en deze spin lief voor mij zijn? De vonken die springen ervan af, zo te zien. Terwijl ik bezig was met lief lachen en charmeren werd ik aangevallen door een spin bijna net zo groot als mijzelf en 3 keer zo breed. Hier het bewijs.



Helaas klikte het niet zo tussen mij, en de spin die inmiddels de naam "Aaaaahhhhh" had gekregen als doopnaam. Omstanders hebben vast gelachen terwijl ik rondjes ging rennen, achtervolgt door een levensgrote spin. Zou ik
dit overleven?!?

Gelukkig was de redding nabij. Anders zou dit geen Happy Ending zijn. Dit gebeurde er namelijk met het spinnetje. Ahhh, zielig he ;) Mijn spinnetje, Aaaahhhhh, hoorde je net niet schreeuwen toen hij eindigde in de maag
van Niels' zijn mooie rainbow phoenix, Juttie. <3

3 opmerkingen:

Menehunas zei

haha, leuk geschreven! gelukkig had mijn rainbow honger :P

Anoniem zei

nice!

Anoniem zei

:) weer een mooi verhaal veronica,
die spinnetjes zijn leuk als ze springen naar hun vijand :P (ben echter ook niet zo'n spinnenliefhebber *koude rilling*)