dinsdag 27 mei 2008

:: alcazia tangle vanquishen



Gegroet, Bookah!

Bookah, betekent volgens Asura taal "mens". Athans, dat moet ik geloven volgens deze gnibbelende wezentjes die het woord lachend uitspreken. Oh, ze zijn heel schattig maar hebben scherpe tandjes. Ook denken ze heel slim te zijn. In ieder geval zoals je kan lezen is er weer een nieuw verslag, Veronica besloot een avondje uit de studieboeken te gaan en weer op expeditie te gaan. Dit keer naar andere verre plekken.

Natuurlijk niet alleen. Ik, nee, wij als avonturiers houden niet van vijf sterren hotels met luxe en comfort. Toen we lazen over Alcazia Tangle besloten we diep de jungle in te gaan, ver weg van de oh-zo beschaafde wereld. Ach, zo moet je maar denken: de wereld steeds redden in superdungeons is ook zwaar werk, dit was daarentegen een piece-of-cake. Er, dat dachten we dan maar...wanttt.....


Dino's, en nog wel hele grote. Met van die helse klauwen en een scherpe bek. Pff wat is het toch met die uitjes? Eerst gruwelijke spinnetjes en nu zijn we beland in Jurassic Guild Wars..deel I. Eindigde het origineel niet met iedereen die half ogegeten werd? Ook deze beestjes deelde flinke klappen uit, of moet ik zeggen grote happen. Grrr! Gelukkig hadden wij met onze berekracht de situatie snel onder controle.



Jurassic Park meets Star Wars want dit lijken wel de bekende hutjes van Ewoks..of nee, Asurans. En in plaats van Darth Vader hadden wij onze eigen Darth Riot bij ons! Minus natuurlijk het masker en het zware masker maar met pijl en boog in plaats daarvan, veel cooler.



Dus om deze aflevering van Jurrasic Park en Star Wars meets Guild Wars af te sluiten kan ik iedereen verzekeren: iedereen heeft het overleefd. Misschien niet met de nodige kleerscheuren helemaal heel, maar we kunnen allemaal nog ademen. En nu ga ik weer diep de boeken in, ik hoop snel weer meer excursieverslagen te kunnen schrijven maar heb het nog eventjes druk met de uni. Wish me luck en succes!

Tot snel!



1 opmerking:

Anoniem zei

Weer zeer mooi geschreven Veronica ;). Ik zie het al voor me Darth Riot en Anuk Skywalker :P . Veel geluk nog met studeren :) .