maandag 2 juni 2008

:: vriendschap :)

De alliance doet vele dingen samen; vanquishen, hardmode missies, superdungeons en veel meer. Daarom dus ook deze blog, die geeft weer wat wij met z'n allen samen doen.

Maar alles begint ergens, en daarom wil ik dit kleine bericht wijden aan een belangrijk iets - vriendschap - die ik sterk voel tussen de verschillende members.

Zelf ben ik vanaf 22 maart lid geworden van LJ (een guild
in de alliance), na een dungeon Shards of Orr in begin april begon ik samen te spelen met de alliance als geheel, dus met verschillende gildes. En sinds dat moment zit ik dus vaak op teamspeak en doe ik veel dingen samen met de mensen. Bijna 2 maanden, nog niet zo heel lang dus. Maar ik denk dat ik niet zo vaak op guild wars zou zitten als ik hier niet van af wist.

Om maar een voorbeeld te geven uit de vaste ploeg; Niels is een van de beste spelers di
e er is, Jeroen die weet met zijn grappen altijd de sfeer erin te houden, Anuk is the GREAT Anuk Su Namun. En Sabine die probeert de mannen altijd in het gareel te houden en haar mannetje te staan - samen met mij - in een door mannen gedomineerd Guild Wars ;)

Wat trouwens niet altijd heel erg is, dit kreeg ik zaterdag spontaan van twee heren nadat we klaar waren met het vanquishen van twee gebiedjes in Eye of the North.

Wat ik dus wil zeggen, of hoop dat mensen zien dat de alliance niet alleen bestaat uit heel veel dingen gezellig samen doen, maar ook uit echte vriendschap! Ik hoop dat iedereen nog lang zo doorgaat en mocht je nieuw zijn in deze alliance...

...kom ook eens langs zou ik zeggen op teamspeak :)


1 opmerking:

jeroen zei

dat is een mooi bericht veronica. En dat niemand hier nog iets op gezegd heeft verbaast mij dan ook wel een beetje.